Ο Bolcato (σήμερα εργάζεται για το Sniper Elite 3), επεσήμανε πως το έργο του γίνεται εξαιρετικά δύσκολο για να δημιουργήσει 1080p ανάλυση στο Xbox One, αν και ο ίδιος πιστεύει ότι "αυτά τα προβλήματα θα γίνουν πράγματα του παρελθόντος".
" Σαφώς ένα λίγο πιο περίπλοκο να αποσπάσουμε τη μέγιστη ισχύ από το Xbox One. Νομίζω ότι η eSRAM είναι εύκολη στη χρήση. Το μόνο πρόβλημα είναι... μέρος του προβλήματος είναι, ότι είναι λίγο μικρή για έξοδο 1080p".
Ο Bolcato φαίνεται να έχει μια σαφή εμπιστοσύνη στο Xbox One, αλλά γνωρίζει ότι προκαλεί ζητήματα αυτή τη στιγμή και ως εκ τούτου κάνει τους προγραμματιστές να σκεφτούν δύο φορές πριν από τη δέσμευση τους σε αυτό.